מי זו אם פונדקאית?

ככל הנראה, המבחן הקשה ביותר שיכול ליפול על גורלם של בני זוג צעירים הוא פוריות. מה שלא יגידו אך למשפחה חזקה ומלאה ילדים- נחוצים. אחרי הכל להיות מאושרים יחד אפשרי רק זמן מה, לאחר מכן  מגיעה הבדידות.

אם פונדקאית– אחת השיטות הטובות ביותר להתמודד עם בעיה זו. בזכותה אתם לא רק תשיגו 100% תוצאה, אבל גם תזכו לתינוק, אשר כמעט בלתי אפשרי בשום דרך אחרת.

למי קוראים פונדקאית ומה למעשה משמעות פונדקאית?

כיוון זה של הרפואה הופיע לא כל כך מזמן ורק בשנים האחרונות התחיל להתפתח באופן פעיל. למרבה הצער, כמו כל דבר חדש, תהליך זה הופך להיות גורם לסכסוכים רבים אשר לא כולם תומכים בו, זה בעיקר בשל העובדה כי אנשים לא מבינים על מה הם מדברים.

לעתים קרובות, אף אחד לא מבין איך מתרחש התהליך וצועק בקול רם כי “אישה נותן את הילדה שלה”. אבל בפועל – זה לא כך.

הגדרת “אם פונדקאית”- אך ורק הגדרה ואין לה שום קשר לאמהות. במקרה זה, זו אישה, אשר נושאת ילד של מישהי אחרת ואין לה שום קשר מקורב אליו. הוא מספק את גופה לצמיחה עוברית מוצלחת ולידה שלאחר מכן. פונדקאית עם ביציות משלה נשארת שלמה ובטוחה. עבור הזרעה מלאכותית משתמשים בחומר גנטי של ההורים עצמם.

אם פונדקאית – קריטריונים לבחירה

ישנן מספר דרישות כלליות צריכה לענות היולדת”

  • האישה צריכה להיות מ19 ועד 35 שנים.
  • פונדקאית צריכה להיות בעלת ילד משלה אשר נולד בלידה טבעית.
  • בריאות פיזית ונפשית יציבה.

בנוסף, ישנם משאלות נוספות:

  1. מגורים של האם הפונדקאית בדירה אשר הושכרה לה על יד זוג צחיח.
  2. נסיון השתתפות בתוכנית וכו’.

רצונות נוספים יכולים להיות שונים מאוד ונבחנים בנפרד בכל מקרה. אחרי שאנחנו מוצאים אישה שמתאימה לכל המאפיינים – מתבצעת בדיקה רפואית.

היכן ניתן למצוא אם פונדקאית?

כבר הרבה שנים עובד בתחום זה, ואנחנו מוכנים לחלוק את הניסיון שלנו. VittoriaVitaמרכז

למשל הרבה שואלים האם ניתן למצוא פונדקאית אצמעי ובמרכז להשתמש רק בשירותים הרפואיים. הבעייה העיקרית היא שבנסיון לחסוך אנשים לא מבינים לאיזה סוג של סיכון חושפים את עצמם.

התשובה שלנו היא תמיד חד משמעית- “לא”, אבל קראו בקפידה מדוע! אתם, כמובן, יכולים למצוא אישה אשר מסכימה ללדת לכם תינוק. אתם אפילו תוכלו למצוא סוכנות שתספק לכם את כל השירותים הרפואיים הדרושים. אך מה תהיה התוצאה?

אנחנו תמיד מתעקשים שהכל מתנהל רשמית ותחת לשליטה המתמדת שלנו. אתם צריכים להבין שזה עניין חשוב מאוד והקמצן יכול לשלם לא פעמיים, אלא בחיים.

ללא בדיקה יסודית של בריאות האם – אתם מסתכנים בלקבל ילד חולה או לא לקבל אותו בכלל. ללא מסמכים רשמיים – אתם עלולים להיות מרומים. ללא סוכנות מוכחת – אתם מסתכנים לא לקבל תוצאה.

VittoriaVita לכן אנו תמיד ממליצים לתת לנו לחפש- המרכז הרפואי לאמהות פונדקאית

אם פונדקאית ממדינה אחרת: בעד ונגד

אוקראינה היא אחת המובילות להשתתפות בתוכנית אמהות פונדקאית. ממשלתה של מדינה זו היתה בין הראשונות שקיבלה את החוק לאישור הפונדקאות. בזכות זאת זה מתפתח כאן בהצלחה. אנשים מגיעים מכל העולם על מנת לקחת חלק דווקא כאן.

חוץ מזה, אוקראיניות- הפרודוקטיבייות ביותר להולדת תינוקות. הסיבה לאקלים מקומיים או רצון הנשים לעזור לזולת- לא ברור. אבל העובדה נשארת עובדה.

ללא קשר לעובדה כי גרמניה אוסרת על האמהות הפונדקאית, אתם יכולים לבוא לאוקראינה ולקחת כאן חלק בתוכנית באופן חוקי לחלוטין. צלצלו אלינו כבר עכשיו ואנו נענה לכל שאלותיכם.

שום דבר כבר לא צריך לעצור אתכם בדרך למשפחה בריאה ושלמה!