אוקראינה – מידע לקראת ביקורך

אוקראינה היא מדינה אירופית עם העקרונות האירופיים של חופש ועצמאות. האנשים שלנו הם נדיבים מאוד, חרוצים, אמיצים ויצירתיים, והחשוב ביותר הוא שאנחנו מאוד מסבירי פנים. החלטנו לסכם את הנקודות העיקריות שעשויות לעניין אותך לגבי הביקור שלך באוקראינה.

אבטחה. למרות המצב הבלתי יציב במזרח המדינה, קייב היא עיר בטוחה ומרפאת. אין סכסוכים צבאיים בקייב. השטח של פעולות צבאיות ממוקם יותר מ 700 ק”מ מקייב. שיעור הפשיעה בקייב הוא רק 43%, ובלונדון הוא מגיע 56% ו 53% בניו יורק. ראוי לציין כי בהשוואה לערים גדולות אלו בקייב אין מעשי טרור. לכן, האורחים הזרים שלנו יכולים להיות בטוחים בביטחון כאן.

יחד עם מתרגם יאסוף אתכם משדה תעופה “בוריספל”. “vittoriaviya” הגעה. מנהל סוכנות

זהו שדה התעופה הגדול ביותר באוקראינה בהובלת נוסעים, מספר חברות תעופה וכרטיסי טיסה. שדה התעופה “בוריספל” נמצא במרחק של 30 ק”מ מקייב וזמן הגעה לקייב משם הינו 30 דקות.

מחייה. אתם תחיו בדירת נוחות הממוקמת במרכז קייב, ליד הדירה נמצא מטרו ותחנת אוטובוס. בזמנכם הפנוי תוכלו לראות מקומות היסטוריים ותרבותיים של העיר, להכיר את המנהגים שלנו ולטעום את המטבח המסורתי.

פנאי ובידור. אזור סופיה ממוקם בחלק המרכזי של העיר. היא ידועה באירועי התרבות השונים המתקיימים שם.” אנדרייבסקי הירידה” אחד הרחובות התיירות הפופולריים ביותר בקייב, ממוקם 15 דקות הליכה מכיכר סופיה. אתה יכול להרגיש את האווירה האמיתית של קייב, בנוסף, לקנות מזכרות אוקראיניות. בנוסף, במהלך השהייה בקייב תהיה לך הזדמנות לבקר במוזיאונים שונים, גלריות לאמנות, קתדרלות ותיאטראות. הארכיטקטורה של העיר מרתקת באמת.

המטבח האוקראיני. המטבח האוקראיני ידועה מאוד מחוץ למדינה. ישנם בתי קפה ומסעדות רבים כאן, שם תוכלו לנסות את המאכלים המפורסמים שלנו, כגון בורש, סאלו, וורניקי, באנוש, אוזבר. בנוסף, ישנם בתי קפה רבים עם מאכלים אירופאיים, גיאורגיים, יפנים ומאכלים אחרים. האווירה של בתי הקפה שלנו היא מאוד נעימה וידידותית. אגב, רוב המלצרים מדברים אנגלית.

המרת מטבע. אתה יכול להחליף כסף בשדה התעופה, אבל אנחנו ממליצים לעשות זאת לאחר הגעתם לקייב. ישנם בנקים רבים ליד הדירה שבה אתה משתכן. מחירים בקייב מתונים למדי, למשל, כרטיס למוזיאון יעלה לך רק 2 € כוס בירה רק 1 יורו.

שפה. השפה הרשמית של אוקראינה היא אוקראינית, אבל הרבה אנשים מדברים אנגלית. לכן אתה יכול בקלות לשאול שאלה לעוברים ושבים באנגלית ולהיות בטוח כי אדם זה ייתן לך תשובה באנגלית