אמהות פונדקאית בשוויץ

אמהות פונדקאית- אחת השיטות היותר טובות למאבק באי פוריות, רק היא נותנת 100% ערבות שכל זוג יהפוך את להורים ביולוגיים של התינוק. מה זה אומר? למרות שנשיאת העובר תעשה הפונדקראית- לא יהיה לה שום קשר פיזיולוגי עם התינוק. בתהליך ההפרייה משתמשים בתאים של ההורים, וגופה של היולדת פועל רק כמו בית הגידול עבור התינוק.

ישנן 2 סיבות עיקריות שבגללן נהיות פונדקאיות:

  1. לעשות מעשה אצילי ולעזור לזוג עקר למצוא משפחה מלאה.
  2. תגמול כספי.

לאחרונה הועלתה שאלת האמהות הפונדקאית בשווייץ, אחרי הכל, מדינה זו נחשבת לאחד המתקדמות ביותר בעולם כולו, וזה אומר שתוכנית כזו בטוחה יותר וכלכלית רווחית יותר שם. בואו נבין זאות עכשיו.

מה אומר החוק בשוויץ לגבי אמהות פונדקאית.

החוק בשוויץ אוסר תוכניות אמהות פונדקאית, אם שמעתם איפשהו מידע אחר- אנו מבטיחים כי אלה הן רק תוכניות בלתי חוקיות. אנו ממליצים בחום שלא לשתף פעולה עם ארגונים חשאיים ולא לסכן את בריאותכם!

כמה עולה אמהות פונדקאית בשוויץ?

כמובן, באינטרנט ניתן למצוא הכל ואפילו סכומים לאמהות פונדקאית בשוויץ, אבל אנו חוזרים- היא אסורה שם! לשווצרים אפילו קשה לאמץ ילד, אשר נולד על פי תוכנית זו במדינה אחרת.

רשמית פונדקאות מותרת בכמה מדינות בארה”ב, דרום אפריקה, אוקראינה, רוסיה, גאורגיה וקזחסטן. מבין מדינות אלו- אוקראינה נחשבת הסביבה הנוחה ביותר להשתתפות בתוכנית. אתם יכולים להתסכל בספקנות לרפואה האוקראינית אך זה לא חל על האמהות הפונדקאית. זוגות אי פוריים מכל העולם מגיעים לכאן בכדי לקחת חלק בתוכנית.