הפריה חוץ גופית באמצעות ביציות עצמיות וזרע עצמי

הפריה חוץ גופית מביציות עצמיות וזרע של בן הזוג- זוהי שיטת מעבדה אשר שבה נעשת הפריה של הביציות שלך וזרע של בן זוגך.

פריה חוץ גופית מאפשרת הפריה של ביצית עם זרע מחוץ לרחם, במעבדה. אם הביציות של אישה במצב טוב, הן מופקות, ובסיוע המחט הדקיקה, זרע מוכנס בתוך כל ביצית כדי להפרות אותה. זה מה שאנחנו מכנים מיקרומניפולציה ( הידוע כהחדרת זרע אל הציטופלסמה של הביצית).

לאחר ההפריה הביצית הופכת לעובר אשר מועבר לרחם להמשך התפתחות, כאשר קיים חשד להפרעות בזרע אנו צריכים לבחון אותם תחת הגדלה בכדי לבחור זרע הבריא מורפולוגית. זה מה שאנו מכנים הזרקה אל הציטופלסמה על ידי זרע שנבחר מורפולוגית.

מתי מומלץ על כך?

סוג זה של הפריה חוץ גופית מתאים באופן אידיאלי במקרים שכמות הזרע לא מספיק עבור הזרעה מלאכותית, או לחסימה או נזק לחצוצרות, שכן אין דרך אחרת להשיג הריון. שיטה זו מומלצת גם לאחר מספר ניסיונות כושלים להרות באמצעות הזרעה מלאכותית.

איך זה עובד?

א.  גירוי

השחלות מגורות על ידי החדרת הורמונים (הורמון מגרה זקיק ובמקרים מסויימים הורמון הצהבה).

ב. בקרה

באמצעות אבחון קולי נעשת בקרה על כמות וגודל הזקיקים  עד להיווצרות המספר הנדרש של זקיקים ובגודל הנדרש (לטכניקה זו נדרש רק זקיק אחד).

ג. ניקוב השחלות וקבלת הביציות

חילוץ של הביצית מבוצעת על ידי ניקוב השחלות ושאיפה של זקיקים. הליך זה מחייב שימוש בהרדמה כללית. לאחר החילוץ, הביציות ממוקמות במדיום מזין למשך מספר שעות. במקביל מתבצעת הכנת הזרע של הבעל (בן זוג) לצורך הפרדה של זרעונים ניידים.

ד. הפריה

אם הטכניקה אשר משתמשים בה תהיה מיקרומניפולציה (הכנסת זרע לכל ביצית בוגרת) אז הביציות חשופות, מוסרים מהם תאים מעל פני השטח, ומוחדר לכל אחד מהן זרעון. במקרה של הפריה קלאסית במבחנה הזרעונים (50,000 עד 100,000) ממוקמים במדיום מזין את הביציות וביום למחרת נבדק כמות ביציות אשר הופרו. מטבע הדברים, כמה שיותר ביציות גדל הסיכוי לקבלת עוברים. החיסרון של שיטה זו הוא אינדיקטורים הפריה נמוך, בשל העובדה כי הזרע לא מוזרק ישירות לתוך הביצית.

ה. טיפוח העוברים

למחרת חילוץ הביציות וה מיקרומניפולציה אנו מגלים איזו כמות ביציות הופרו. תוך 2-5 יממות נוצר העובר. בשלב זה, מתבצע אבחון טרום-השתלה המאפשר לברר אם לא קיימות מחלות גנטיות אצל העובר ואת מין העובר.

ו. העברת עוברים

ב3-5 הימים מועבר העבור שנוצר אל תוך הרחם. ביום ההעברה, נבחרים העוברים עם מדדי התפתחות הטובים ביותר. על פי החוק, אנו יכולים להעביר עד 3 עוברים, אבל הממוצע הנפוץ ביותר הוא 2. זהו הליך ללא כאב הלא דורש הרדמה מלאה. לאחר ההליך שכיבה של כשעה ולאחר מכן אתם יכולים להמשיך בחייכם הרגילים.

ז. תמיכה בהריון

ינתנו לכם תרופות הורמונליות, יקבע תאריך לבדיקות ואולטרסאונד לאשר את הריון.

כמה זמן?

ביקור ראשון- אבחון ותחילת הטיפול

* במשך 1-2 ימים.

* טיפול במשך 15-30 ימים.

* הודות לפרוטוקול המיושם של תיאום מרחוק של נהלים של טכנולוגיות הרבייה  במהלך הטיפול, אתה יכול להישאר בבית.

ביקור שני במרכז הרפואי- ניקוב השחלות והעברת עוברים

* במשך 8-10 ימים

* 3 ימים לפני תאריך הניקוב, הרופא יקבע בדיוק את היום הזה ויידע אתכם על מנת שתוכלו לתכנן את הביקור.

* עברה של עוברים מתרחשת 5 ימים לאחר ייצור הביציות, אך עשויה להיות לאחר 2 עד 4 ימים.

העלות הכוללת של טיפולי הפריה חוץ גופית – 5000 יורו (כפתור הקישור עם המעבר לתוכנית).

אנו מבינים שנסיעות נוספות לקייב הן עלויות נוספות , אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לצמצם אותם למינימום.

לשם כך, פיתחנו ויישמנו פרוטוקול לתיאום מרחוק של נהלים עבור טכנולוגיות הרבייה.

הודות לצורה הארגונית הזו של תכנית הטיפול בהפריה חוץ גופית, רק 2 ביקורים במרכז הרפואי שלנו מספיקים למשך 15-30 ימים לטיפול בהפריה חוץ גופית.

ההתייעצות הראשונה, שתתחיל את דרכך לאמהות, יכולה להיעשות באמצעות טלפון, דואר או שיחת סקייפ של המתאם הרפואי.

אם תתחילי היום,  אז בתוך 30 ימים תוכלי להיות בהריון