כיצד למצוא ולבחור תורמת ביציות?

לפני עשרות שנים טיפול באי פוריות נראה כבלתי אפשרי והאבחנה נשמעה כגזר דין. למרבה המזל כיום הרבה מרפאות מציעות שיטות רפואה שונות לטיפול באי פוריות אצל נשים או גברים. למצוא תורמת ביציות או תורם זרע לא מהווה בעייה במיוחד שהליך זה מוכר רשמית כאחת מטכנולוגיות הרבייה היעילות ביותר.

לעתים מטופלים במרפאות שואלים, באלו מקרים זוגות מחפשים תורמת ביציות? בהליך זה יש צורך אצל נשים אשר אינן יכולות להרות לבד או החומר הגנטי שלהן אינו מתאים להפריה חוץ גופית.

הגורם לבעיות כאלה יכול להיות היעדר שחלות, מחלות שונות המביאות להפריה לא יעילה של הביציות שלהן. לעיתים קרובות נשים אשר אין להן ביציות עקב גיל המעבר יכול בדרך כלל לעזור. לעיתים קרובות יש מקרים כאשר האם יכולה להעביר לילד מחלות תורשתיות רציניות ועקב כך החליטה לבטח את עצמה.

איפה וכיצד לבחור תורמת ביציות?

כאשר זוג נשוי עומד בפני בעיה כה עדינה, השאלה העיקרית שמדאיגה אותם היא כיצד לבחור תורמת ביציות? בהתאם לאפשריות הכלכליות והרצון אתם יכולים לבקש מקרוב משפחה למצוא אישה אשר תספק ביציות בפורומים באינטרנט או לפנות למרפאות מומחים.

המועמדות לתרומה נבדקות בקפידה עבור מחלות גנטיות, מחלות זיהומיות וחריגות אחרות. למרפאות קיים בסיס נתונים ענק של תורמות שמוכנות לספק את תאי הרבייה שלהן. זו הסיבה שמרכז רפואי ויטוריהויטה ממליץ לכם לפנות לעזרה למוסד מתמחה. כאן תוכלו למצוא תורמת ביציות, תוך התחשבות בלאום, בהשכלה, בנתונים חיצוניים ובקריטריונים אחרים.

הסיבות העיקריות למציאת תורמת במרכזים רפואיים

בסיס נתונים גדול- זה לא היתרון היחיד הניתן על ידי מרפאות. פנייה למרכז עם בקשה – אני צריך תורמת ביציות, אתה מקבל:

  • עזרה מקצועית של מומחים, בעלי ניסיון רב בעבודה עם טכנולוגיות הרבייה האחרונות.
  • סיוע משפטי ועמידה בכל הוראות הדין.
  • הגנה מלאה מפני הונאה.
  • סודיות מלאה.
  • בטחון לילד בריא.

מרכזים רפואיים בוחרים בקפידה מועמדות לתרומת ביציות. למרפאה פונים נשים אחריות המעוניינות לעזור לזוגות חסרי ילדים ולהבין כי הליך זה נעשה טוב יותר תחת פיקוח של מומחים. כמובן, הן מקבלות מענק טוב, אשר מאוחר יותר מניע אותן להשתתף בתוכנית.