ילד מאם פונדקאית.

אנשים רבים מאמינים בטעות שאם פונדקאית היא אישה המוותר על ילדה, אין סיכוי! ילדון, אשר נולד במרכז של טכנולוגיות הרבייה – מן החלק העליון של הראש ועד העקבים של ילד הוא של הורים פוטנציאליים. איך זה קורה – בוא נראה עכשיו!

ראשית, כדאי לברר מהי העליונות של האמהות הפונדקאית על פני שיטות חלופיות אחרות.

מדוע 90% מהזוגות האי פוריים פונים לסוכנות אימהות פונדקאית?

סיבה מספר 1. משפחה מלאה. למרבה הצער, לא לכל זוג יכול להיות ילד בכוחות עצמם. וכולנו יודעים שקשה לקרוא למשפחה ללא ילדים מלאה. מסיבה זו הם פונים למרכז האמהות הפונדקאית.

סיבה מספר 2. ילד ביולוגי. אם אתם לא יכולים ללדת ילד לבד, אז זה הסיכוי היחיד שלכם להיות הורים ביולוגיים אמיתיים.

סיבה מספר 3. 100%תוצאה. זוגות רבים מחליטים לנסות תחילה טיפולים, מוציאים על כך הרבה כסף וזמן. לפעמים עוברות שנים, ולפעמים לא מספיק כל החיים. במקרה זה, אתם צריכים להבין שגם אם אישה מצליחה להיכנס להריון זאת לא עובדה שהיא תוכל ללדת. לעתים קרובות ישנם סיבוכים אשר הופכים לאיום רציני לא רק על חיי העובר, אלא גם לאם עצמה, ובסוכנות אימהות פונדקאית אתם תמיד מקבלים ילד גנטי ובריא.

מה התפקיד של האם הפונדקאית?

אם פונדקאית היא אשה שנושאת ילד אחר, והיא לא אמו. זה קורה כתוצאה של הזרעה מלאכותית וההשתלה של ביצה מופרית בגוף האישה. בשל עיקרון זה, העובר מקבל את כל החומר הגנטי מההורים, אם פונקאית הינה רק הסביבה לנשיאתו הבטוחה.

לרוב, הסיבה לאי-פוריות של זוגות היא חוסר היכולת של אישה לשאת וללדת ילד בריא. את הפונקציה הזאת מבצעת האם הפונדקאית. בתהליך זה, התאים של האישה אינם מעורבים, ולכן אין לה שום קשר גנטי עם הילד.