אמהות פונדקאית בצ’כיה

אמהות פונדקאית- השיטה הכי אפקטיבית למאבק באי פוריות, למה?

  1. 100% תוצאה. טיפול באי פוריות לוקח הרבה זמן, עולה כסף רב ולעיתים קרובות לא מביא לתוצאה. הרבה זוגות לאחר שנים רבות של תקוות שווא- מגיעים לשיטה זו.
  2. קשאים ביולוגיים. חומר גנטי נלקח במלואו אצל ההורים העתידיים לכן התינוק מקבל קשר דם מלא.
  3. נגישות. למרבה המזל, מדי שנה יותר ויותר מדינות חדשות מכירות בלגיטימיות של תוכניות הפונדקאות.

בוא נראה אם הרפובליקה הצ’כית היא אחת מהן?

האם מותרת אמהות פונדקאית בצ’כיה

כן, מותרת ומתועדת על ידי החקיקה הנוכחית, אך יש מספר ניואנסים שיכולים להפוך את התהליך הזה ללא נעים. לדוגמא עם העסק מגיע לבית המשפט, סביר להניח ישאירו את הילד אצל הפונדקאית. חוץ מזה בכדי להשתתף בתוכנית- שני הצדדים צריכים להכין הרבה מסמכים. אישה של הזוג העקר צריכה להוכיח שלא יכולה לשאת עובר, והפונדקאית צריכה לבצע כמות עצומה של בדיקות בכדי להראות את יכולתה ללדת ילוד.

עקב כללים אלו אשר קושרים חזק את ידיהם של מי שרוצה- נהיה פחות. אם אנחנו מדברים על סטטיסטיקה, בכל שנה רק 20-30 זוגות בכל הארץ נהיים הורים מאושרים.

כמה עולה אמהות פונדקאית בצ’כיה

בכל המדינה יש קרוב ל30 מרכזים רפואיים אשר עוסקים בתוכניות אלו. האמהות הפונדקאית פופולרית ביותר בפראג. עלות ספציפית של התוכנית אין כמו כן איו מרכזים של אמהות פונדקאית. ידוע רק שסכום הפיצוי לאם פונדקאית יכול להסתכם ב 500 אלף קרון.

אם להשוות את כל הבעד והנגד אז באוקראינה לקחת חלק בתהליך זה הרבה יותר נוח. בתשלום יוצא כמעט אותו הסכום, אבל ראשית, החוק המקומי איתן יותר. שנית, רמת הרפואה, בזכות הפופולריות של שיטה זו, היא הרבה יותר גבוהה. בנוסף בצ’כיה עדיין קיימות מחלוקות רבות, המספקים שינויים בחוק.