אמהות פונדקאית באוקראינה

פונדקאות באוקראינה- טכנולוגיה של רפואה הרבייה, אשר כיום היא השיטה הטובה ביותר להתמודד עם בעיות פוריות.

אי פוריות היא אחד המבחנים הקשים ביותר שיכולים ליפול על גורלו של אדם. אם אתה ובני משפחתך לא נתקלם בבעיה זו, אז סביר להניח שאתה לא שמעת על זה. אבל סטטיסטיקה אומרת דברים איומים.

תארו לעצמכם מיליון עיר פלוס שבה חיים רק זוגות צעירים, נשואים. עכשיו דמיינו שאף אחד מהם לא יכול להביא ילדים לעולם. נתונים כאלה מספרים לנו את הנתונים הרשמיים. יש מיליון משפחות באוקראינה אשר לא יכול להיות ילד בכוחות עצמם, וכמה עוד אנחנו לא יודעים?

אתה לא יכול להישאר אדיש למספרים כאלה. זכור כי הודאה בעיה היא חצי דרך לפתרון זה! והכי חשוב – אתה לא לבד בצער שלך!

על מה מדבר הנסיון של פונדקאות באוקראינה?

אוקראינה היא אחת המדינות המעטות שבהן מותרת הפונדקאות ברמה החקיקתית. בנוסף לה, זה אפשרי בדרום אפריקה, רוסיה, גאורגיה, כמה מדינות בארה”ב וקזחסטן. יש גם מספר מדינות שבהן מותרות רק תוכניות לא מסחריות. אלו הן אוסטרליה, בריטניה, דנמרק, הולנד וכו’.

מה המשמעות של תוכניות לא מסחריות? העובדה כי אמהות פונדקאיות אינן זכאיות לתגמול כספי, אלא רק תשלום של הוצאות נלוות. בגלל זה, יש מעט מאוד אנשים שרוצים לקחת חלק בתוכנית והפונדקאות לא מתפתת.

הכי טוב מרגישה פונדקאית באוקראינה, למה? נבין זאות עכשיו.

פונדקאית מאוקראינה: “בעד” ו “נגד”

כפי שאמרנו לעיל, אוקראינה היא אחת המדינות המעטות שבהן פונדקאות מותר רשמית. בנוסף, היא גם בשלושת הראשונים להשתתפות בתכנית. מדי שנה מגיעים יותר ויותר זוגות מכל העולם כדי למצוא ילד שחיכה לו זמן רב. מה הסיבה לכך?

ראשית, הפיתוח של טכנולוגיית הרבייה. בשל העובדה כי החוק של אוקראינה לא רק מתיר, אלא גם תומך בה מקסימלי- חלק זה של רפואה מתפתח באופן פעיל.

שנית, על פי הסטטיסטיקה, נשים אוקראיניות לעתים קרובות יותר מתאימות לכל התנאים של התוכנית.

שלישית, אולי זו תהיה עובדה סובייקטיבית למדי. אבל בקרב הנשים המקומיות, כנראה, הרצון לעזור מפותחת יותר מאחרים. אחרי הכל כאן תמיד יש הרבה מאוד מתנדבים.

הסיבה הרביעית היא אפשרויות חלופיות. העובדה כי אמהות פונדקאית מסחרית מותר באוקראינה לא אומר כי נשים לא מראים רצונות אלטרואיסטיים כאן.

הסיבה החמישית היא המחיר. אנו יכולים לומר בוודאות מוחלטת כי אנו יכולים לספק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. ההבדל עם מדינות זרות יהיה רק כי שם זה יעלה הרבה יותר.

אתם צריכים עוד טיעונים?

אמהות פונדקאות בקייב- לאן לפנות?

למרבה הצער, בשל הפיתוח הפעיל ישנם רבים שרוצים לעשות כסף על זה. כל הזמן נפתחות מרפאות חדשות בראשות הרמאים אשר בהחלט לא ייתנו לכם תינוק בריא.

מה לעשות במקרה כזה? על מי ניתן לסמוך בעיניין כה חשוב?

אנו מזמינים אתכם לסוכנות “ויטוריויטה” אשר יצדיקו את כל התקוות שלך ואף יותר! בכל שנה אנו עושים מאות משפחות צעירות מאושרות, וכבר עכשיו אתם יכולים להיות אחת מהן!