הליך הפריה חוץ גופית צעד אחר צד, איך זה קורה?

אם קיימות אצלכם שאלות אתם יכולים לפנות אלינו בכל דרך הנוחה לכם: דואר אלקטרוני, סקייפ, וייבר או פשוט להתקשר אלינו בטלפון. רכזינו ועורכי הדין שלנו יספקו לכם את כל המידע הדרוש על ההיבטים הארגוניים והמשפטיים של התוכנית ועל לגליזציה של המסמכים.

במהלך הייעוץ המקוון בסקייפ (או באמצעות דואר אלקטרוני) אתם יכולים להציג למומחה הפוריות שלנו תוצאות הבדיקות הרפואיות שלכם להכנת קורס טיפול אישי ראשוני.

המתאמים שלנו יפתחו את כל ההיבטים של התוכנית עד לפרט הקטן ביותר על מנת להתחיל את התהליך מיד עם הגעתכם הראשונה ולהפוך את השהות שלכם ליעילה ככל האפשר.

פגישה בשדה תעופה

עם ההגעה ( אנגלית, איטלקית, עברית) עובד של הסוכנות שלנו יפגוש אתכם בשדה תעופה, ימקם בבית מלון, יעזור עם הרישום ויענה על כל שאלותיכם. אנו נעשה כמיטב יכולתנו על מנת להפוך את שהייתכם באוקראינה לנוחה ככל האפשר מהדקות הראשונות.

פגישה בשדה תעופה והעברה לבית מלון כלול בעלות החבילה.

כמו כן שירותי אח”ם זמינים בשדה תעופה בריספול.

  • פגישה במסלול המטוס בשירות האחמי”ם.
  • ליווי לבקרת דרכונים בתחבורה מיוחדת.
  • עזרה בביקורת דרכונים וקבלת המזוודות.
  • ליווי לאולם ההגעה.

התמקמות במיני בית מלון.

במהלך כל התוכנית תוכלו להישאר בדירה נוחה. אנו נספר לכם מספר טלפון של אוקראינה ונעבוד 24 שעות ביממה. בביקורים במרכז רפואי, בתי קפה, חנויות וסיורים תסופק מכונית עם נהג משלנו. לינה במלון כלולה בעלות החבילה.

ביקור במרכז הרפואי הפריה חוץ גופית.

ביום ההגעה לאוקראינה (או ביום למחרת) תיצרו קשר עם מומחה הפוריות שלנו אשר יספק לכם מידע מלא ומפורט על סוגי הטיפולים האפשריים בפוריות ובדיקות רפואיות הכרכיות (בדרך כלל מדובר באולטרה-סאונד מולקולה לאישה, ניתוח זרע לגבר ובדיקת דם מלאה עבור שני בני הזוג). הביקור הראשון הינו חובה לשני בני הזוג, הגבר יכול לתת את הזרע שלו אשר מאוחר יותר ישמש להפרייה.

 חתימה על ההסכם

עורכי הדין שלנו יעזרו לכם להכשיר את כל המסמכים המשפטיים הנחוצים לתוכנית. לאחר חתימה על הסכמים ותשלום ראשון עבור התוכנית מומחה הפוריות שלנו מכין עבורכם קורס אישי של טיפול הורמונלי. גירוי מבוקר בשחלות נמשך בין 3 ל 4 שבועות והוא יכול להתבצע בביתך תחת פיקוח של הגניקולוג שלך.

במהלך הביקור השני שלכם מתבצע קבלה והכנה של חומר הרבייה עבור הליך נוסף של הפריה חוץ גופית.

הכנה של תאי הזרע הלקיחה כרוכה בתהליך השפיכה, בדיקות המשך והפרדה מנוזל הזרע וזיהומים אחרים, מבחר של זרע הנייד ביותר ובאיכות הגבוה ביותר אשר מתאימים להפריה. אם במהלך אותו היום לא ניתן לבצע את הכנת הזרע וניקוב הזקיקים מתבצע הקפאת הזרע.

ניקוב השחלות והפריה חוץ גופית במהלך הרדמה וניקוב השחלות נלקחות הביציות הדרושות להמשך ההפריה. באותו היום הביציות מופרות על ידי הזרע של בן הזוג או על ידי מיקרומניפולציה (הזקרת זרע לציטופלסמה). במשך כמעט 3-5 ימים העבורים מטופחים במעבדה, בהתבסס על כמות ואיכות העוברים קובע האמבריולוג את זמן העברה ומודיע לכם על התאריך שאתם צריכים להגיע למרכז הרבייה להעברת העוברים. בדרך כלל ביום ה5 לאחר ניקוב השחלות אבל במקרים מסויימים יכול להיות ביום ה 2 או ה4.

לקבלת תוצאה מוצלחת של תהליך הפריה חוץ גופית האמבריולוג בוחר את העוברים הטובים ביותר ויחד אתכם קובע את הכמות להעברה ( לא יותר מ3 בהתאם לחקיקה שלנו). בעזרת אולטרסאונד וקטטר מיוחד מועברים העוברים לרחם האישה. בהעברת מספר עוברים קיימת אפשרות להריון מרובה עוברים. שאר העוברים באיכות גבוהה מוקפאים- עלות הליך זה כלול בעלות התוכנית. לאחר שעת מנוחה אתם יכולים לחזור לחיים הרגילים שלכם, אתם יכולים לחזור הביתה באותו היום.

מרגע זה הגוף והטבע שלכם ימלאו את תפקיתכם. אנו ממליצים לכם למהל אורח חיים שקט ובישיבה במהלך 1-2 שבועות ולקחת בקביעות תרופות הנקבעו על ידי הרופא. בדיקת הריון צריכה להתבצע 10- 12 ימים לאחר ההעברה. אם התוצא חיוביות יש להמשיך לקחת תרופות. בשבוע 12-14 לאחר בדיקת ההריון יש לבצע אולטרסאונד אצל הגיניקולוג שלכם. במהלך כל הזמן הזה אנו נשמור אתכם על קשר ונעזור בכל מקרה אפשרי.