שלב אחרון בתוכנית- לידת תינוק. לגליזציה של מסמכים.

לאחר תשע חודשים של המתנה ותקוות סוף סוף מגיעה היום המיוחל- היום שבו נס הקטן שלך יראה אותך בפעם הראשונה – יום הולדת.

הורים פרספקטיבים כמו גם הפונדקאית, זקוקים לעזרה ולתמיכה לפני החלק המעניין ביותר של תוכנית האמהות הפונדקאית, בכדי להכין הכל ע בזמן ולהיות נוכחים בלידתו של ילד, הורים פוטנציאליים בדרך כלל מגיעים לאוקראינה שבוע לפני התאריך הצפוי.

כיוון שהם אמא ואבא אמיתיים, להורים עתידיים, כמובן, יש את הזכות להיות נוכחים בלידה ולהיות עם ילדם והפונדקאית במחלקה. מהימים הראשונים לחייו של ילד, הרופאים שלנו לומדים ושולטים בבריאותו. בדיקה ראשונית כוללת שקילה, מדידת חום, והבדיקות להימצאות מחלות ותת פעילות של בלוטת התריס.

3 ימים לאחר הלידה, ההורים חוזרים למלון המיני הנוח שלנו עם ילדם, שם הם יכולים להישאר עד עזיבתם. לעתים קרובות זוגות מוצאים את הטיפול בילד קשה למדי: הם אינם בטוחים כיצד להאכיל כראוי, לרחוץ ולטפל בהיגיינה של היילוד. אם יש לכם קשיים, האחות ורופא הילדים שלנו מוכנים לעשות כל שביכולתם כדי לשנות את כל הבעיות הללו בתהליך טיפול נעים.

עכשיו, כאשר להורים יש כבר ילד משלהם, עוד שלב חשוב של תוכנית האמהות הפונדקאית ממתין להם. זהו ביקור בשגרירות. אבל אין סיבה לדאוג. עורכי הדין שלנו מכינים את כל המסמכים הדרושים כדי לרשום את ההורים הפוטנציאליים כהורים רשמיים על תעודת הלידה של הילד, ולאחר מכן להכשיר אותם כך שההורים יכולים להביא את הילד לארצם. ככלל, תהליך זה לוקח מ 2 עד 3 שבועות, ולאחר מכן בני הזוג חוזר הביתה, אבל הפעם לא לבד, אלא עם הילד.