בעד ונגד הפריה חוץ גופית

שליליים אחרים שמשפיעים איכשהו על מערכת הרבייה. יותר ויותר, אפשר לשמוע את השאלה “עד כמה יעילה הפריה חוץ גופית?”. שיטה זו של טיפול פוריות היא די פופולרית. היתרונות של הפריה חוץ גופית הם ברורים. זוג עקרים ירגישו את שמחת ההורות, זו המטרה העיקרית.

תפקידי הפריה חוץ גופית

תוכנית זאת כוללת התעברות מבחנה, גם האם וגם הפונדקאית יכולות לשאת את הילד. אם לבני הזוג יש חריגות חמורות במערכת הרבייה, אז נדרש שימוש בתאי תורם. הזרעה מלאכותית באמצעות תאי התורם נדרש במקרים הבאים:

vv_icoמחלות דלקתיות חמורות

vv_ico תמיכה במרכז הרפואי במהלך הכנות לתוכנית.

vv_icoחוסר יכולת של הגוף לייצר ביציות בריאות.

vv_icoשינויים בגיל בגופה של אישה.

vv_icoמחלות גנטיות.

מומחים במרכז “ויטוריהויטה” מאשרים כי אם אתם מתאימים לבעיה באחריות אתם יכולים להימנע מסיבוכים.

הסיכונים והיתרונות של הפריה חוץ גופית

אם כבר מדברים על היתרונות והחסרונות של הפריה חוץ גופית, יש לציין כי היתרון העיקרי של ההליך הפריה חוץ גופית הוא שזה פותר את הבעיות הדמוגרפיות של המדינה כולה ואת הבעיה הקטנה של משפחה אחת. עבור זוגות רבים, הפריה חוץ גופית הינו המוצא האחרון. לידתו של ילד היא היתרון העיקרי של התוכנית, שבעקבותיה כל המינוסים נעלמים, אם כי הם עדיין קיימים.

עבור זוגות רבים, החיסרון העיקרי של הפריה חוץ גופית הוא המחיר הגבוה יחסית. בנוסף, תהליך השתלת העובר לא תמיד נותן תוצאות על הניסיון הראשון, ולכן יש לחזור על הפרוצדורה. במקרה של שימוש בתאי התורם או שירותי האם הפונדקאית, התוכנית הופכת יקרה יותר. זוג נשוי יצטרך לשלם את כל הוצאות רפואיות, משפטיות, כמו גם תגמול חומרני עבור צד שלישי עבור הפריה או הריון.

התערבות בגוף הנשי קשורה לטיפול הורמונלי, אשר יכול להשפיע לרעה על הבריאות. כתוצאה מכך, יכולות להיות בעיות עם בלוטת התריס, הלב, כלי הדם ומערכות הגוף האחרות. קיימת אפשרות של עלייה קלה במשקל והחמרה של הרווחה. אבל, אם אתפ מפקידים את עצמכם בידי רופאיים מומחים אתם יכולים למנוע חסרונות רבים של תהליך הפריה חוץ גופית.