שאלות נפוצות על הפריה חוץ גופית

תוכניות ההפריה החוץ גופית שלנו עולות מ 5000 עד 6000 יורו ותוכניות הפריה חוץ גופית עם אם פונדקאית עולות מ 32000 עד 42000 יורו. אבל העלות תלויה במקרה מסוים של אי פוריות והוא יכול להשתנות בהתאם לצורך שירותים נוספים או תרופות, לכן, אנו בוחרים בנפרד את סוג הטיפול עבור כל זוג.

ככלל ההכנה להפריה חוץ גופית לוקח בין חודש לחודשיים, זמן זה נחוץ לביצוע בדיקות וסקרים, גירוי הורמונלי וניקוב של השחלות כמו כן תהליך של הפרייה והחזרת העוברים.

  • עריכת בדיקות והכנת הזוג
  • גירוי ביוץ וניקוב של השחלות.
  • הפרייה מלאכותית והעברת העוברים
  • בדיקה עבור גונדוטרופין כוריוני אנושי לאישור ההריון.

השלבים של הפרייה חוץ גופית תלויים בשיטה של טיפולי הפוריות והם יכולים להשתנות.

בדיקת הריון עושים כ 2 שבועות לאחר העברת העובר. בדיקה עבור גונדוטרופין כוריוני אנושי הקובעת נוכחות הריון בשלבים המוקדמים כאשר אולטרסאונד אינו אינפורמטיבי.

אין הגבלת גיל עבור הפריה חוץ גופית, הפריה חוץ גופית לאחר גיל 40 אפשרית אם מצב הבריאות של אישה מאפשר לשאת ולידת ילד. לרוב הפריה חוץ גופית לאחר גיל 40 מתבצעת על ידי שימוש בבציות מתורמת.

על פי החקיקה של אוקראינה, ניתן להעביר לא יותר מ 3 עוברים. בפועל, לעתים קרובות לא אחד אלא שני עוברים מועברים כדי להגדיל את הסיכוי להריון.

קביעת מין העובר מתאפשרת בזכות אבחון גנטי טרון השרשה המאבחן מחלות תורשתיות ומוטציות כרומוזומליות. עם אבחון גנטי טרום השרשה חומר גנטי נלקח לבדיקה ומאבחנים את המין של העובר.

מומחים של “ויטוריהויטה” יעזרו ברישום והנפקת המסמכים לאחר לידתו של הילד. במשרד הרישום תונפק תעודת לידה של הילד, שבה יירשמו שמות ההורים הגנטיים. כמו כן נעזור לכם לקבל תעודת נסיעה או דרכון לילד בקונסוליה של שגרירות ארצכם.

המסמכים עבור הילד מונפקים תוך חודש. בדרך כלל, משך הזמן תלוי בשגרירות של מדינה מסוימת.

אם לא מצאת את המידע הדרוש בנוגע להפריה חוץ גופית באתר שלנו, פשוט תשאלו אותנו.