אמהות פונדקאית ביוון

אמהות פונדקאית- נושא שנוי במחלוקת שאין לו תשובה חד-משמעית. החקיקה של כל המדינות שונה בגישתן לתוכניות כאלה. בואו כבר עכשיו נפענח למה עסק הפונדקאות מעורר שגשוש והאם מותר ביוון.

אמהות פונדקאית- השיטה הטובה ביותר למאבק באי פוריות. היא מורכבת מהפריה מלאכותית של ביצית של האישה עם הזרע של הבעל. לאחר מכן- החומר הגנטי של הזוג מושתל בגופה של הפונדקאית, אין לה שום קשר פיזי עם העובר ורק משמשת בתפקיד היולדת.

אז למה סביב שאלה זו יש כל כך הרבה שאלות? רק מיכיוון שזו שיטה חדשה אשר חא יכלו לספק עבור דתות וחוקים עתיקים וכל התגליות החדשות נדחות תחילה. יחלפו כמה שנים והיחס ישתנה.

האם מותר חוק הפונדקאות ביוון

יחסה של יוון לתוכנית ההזרעה המלאכותית אינו חד משמעי. כנראה התשובה הכי נכונה תהיה- אינה אסורה, כלומר, למעשה – תוכנית האמהות הפונדקאית מיושמת בארץ הזאת, אך היא אינה מוסדרת בחוק.

מה זה אומר?

שבמקרה של מצבים כלשהם בלתי פתורים – לא תהיה לכם תמיכה כלשהי מן החקיקה.

אמהות פונדקאית באי כרתים

מקורות מסוימים אומרים כי המקום הנוח ביותר לאמהות פונדקאית ביוון- האי כרתים. אבל שום אישור רשמי לעובדה זו לא מצאנו.

כמה עולה אמהות פונדקאית ביוון?

ביוון אסור לתגמל כספית עבור השתתפות בתוכנית. מותר רק פיצוי כספי בסכום של כ10 אלף יורו עבור מחייה, הוצאות נוספות במהלך ההריון וחוסר יכולת זמנית לעבוד.

ראוי לומר כי תוכנית כזו אינה פופולארית ביוון, ולכן אין הרבה נשים המעוניינות להיות אם פונדקאית. בכל מקרה- אנו ממליצים על תוכנית אמהות פונדקאית דוקא באוקראינה.