איך מתרחש הריון פונדקאית?

השימוש באמהות פונדקאית נעשה מציאותי בשל התפתחות טכנולוגיית סיעה הרבייה, הודות לשיטה זו, זוגות שאינם מסוגלים להרות, לשאת וללדת ילד באופן טבעי קיבלו הזדמנות לקבל ילדים גנטים משלהם.

האמהות הפונדקאית הינו תהליך מורכב מאוד. על מנת שהאם הפונדקאית תישא ותלד ילד בריא קיימות דרישות ברורות ותנאים להשתתפות בתוכנית האמהות הפונדקאית.

“ויטוריהויטה” בעלת מאגר מתונים אישי של אמהות פונדקאית, אשר מתעדכן כל הזמן. כדי להתקבל לתוכנית, נשים עוברות  כמה שלבים של בחירה ועליהן לעמוד בקריטריונים רבים.

השלב הראשון של הבחירה הוא תקשורת עם אם פונדקאית בטלפון או במהלך פגישה אישית. המתאמים שלנו שואלים ומתחקרים ככל האפשר את האם הפונדקאית הפוטנציאלית על מנת לזהות התוויות או אי-התאמות אפשריות לדרישות.

השלב הבא יהיה ביקור ראשון במרפאה. אישה נבדקת על ידי רופא, היא עוברת סריקה אולטרסאונד, היא עושה בדיקות לאיידס, עגבת, הרפס, הפטיטיס. אם הבדיקות עומדות בסטנדרטים, אנו קובעים לה את מועד הביקור הבא להמשיך בדיקות רפואיות. האם הפונדקאית עוברת סדרה של בדיקות ציטולוגיות, כמובן, ישנם מקרים כאשר הרופא לפי הכרח קובע לה טיפול. במקרה זה, האם הפונדקאית עוברת בדיקה שנייה לאחר הטיפול, בדיקות אשר לוקחות מחודש עד חודשיים. אם כל הבדיקות עומדות בדרישות – האם הפונדקאית נכנסת לתוכנית.

אחד השלבים החשובים ביותר אפשר לקרוא החתימה על החוזה וכל המסמכים הדרושים לתוכנית, לאחר היכרות עם הורים ביולוגיים, מתבצע החתימה על החוזה ומסמכים אחרים, תהליך זה לוקח אצל הפונדקאית מ1 עד 3 ימים. נציגי “ויטוריויטה” יחד איתם עורכים חוזה עם כל הבקשות של כל צד, החתימה על מסמכים אלה נעשית בנוכחות נוטריון. אם הפונדקאית נשואה, עליה להביא לסוכנות שלנו הסכמה בכתב של הבעל להשתתפותה בתוכנית, אם היא גרושה, אז תעודת גירושין נדרשת. היא גם חותמת על מסמך שבו היא מסכימה לבצע בדיקות רפואיות  במרפאת השותפים שלנו “מקור משפחתי”.

מרגע שהאם הפונדקאית מגיעה אלינו בפעם הראשונה, תהליך ההכנה שלה אורך בין 1 ל -3 חודשים בהתאם לתוצאות הבדיקות, עוד לפני ההגעה לאוקראינה וחתימה על החוזה, הורים ביולוגיים יכולים להכיר ולושחח עם האם הפונדקאית הפוטנציאלית בסקייפ בנוכחות מתורגמן “ויטוריהויטה”.

לאחר בדיקה מלאה וחתימה על כל המסמכים הדרושים, אם הפונדקאית מוכנה לשלב החשוב הבא בתוכנית, בין 1-2 ימים מתחילת המחזור, האם הפונדקאית מקבלת טיפול כדי לשפר את השתלת העובר. הכנת האנדומטריום של אם פונדקאית מבוצעת במשך כ 14- יום עם תכשירים של אסטרדיול ופרוגסטרון, על פי לוח זמנים אישי שנקבע על ידי רופא. 10 ימים לאחר העברת העובר, האם הפונדקאית מבצעת בדיקת דם לניתוח של גונדוטרופין כוריוני אנושי, אם התוצאה חיובית, לאחר 12 ימים הריון מאושר על ידי אולטרסאונד.

הורים ביולוגיים יקבלו את כל המידע על ההריון של פונדקאית באמצעות טלפון, סקייפ, בדואר בנוגע לתוצאות בדיקות, מעקבים וכל סריקות אולטרסאונד.

החל מהשבוע ה -12 להריונה, אם הפונדקאית צריכה להירשם במרפאה גניקולוגית במקום מגורייה, אך כל הבדיקות הנדרשות ובדיקת אולטרסאונד מתבצעות במרפאה שלנו.

עבור כל אם פונדקאית התזונאית שלנו מכינה דיאטה אישית על פי טרימסטר ולוקחת בחשבון את כל המאפיינים של הגוף ואת מהלך ההריון, האמהות הפונדקאיות שלנו משוחחות עם פסיכולוג, מקבלות עצות מועילות והתנהלות לשגרת היום-יום, משתתפות בקורסים לנשים בהריון. במהלך תקופת ההיריון מתחייבת האם הפונדקאית לעמוד בכל הדרישות והמרשמים של הרופא (כולל סדר יום, תזונה, יחסי מין, פעילות גופנית, תקני היגיינה וכו ‘), נכון ובזמן לקחת את כל התרופות ולבצע את כל ההליכים הנדרשים עבור ההצלחה של ההריון.

“ויטוריהויטה” מבטיחים לכם שמירה קפדנית על כל ההליכים הקשורים לאמהות פונדקאית, ניטור זהיר ופיקוח של אם פונדקאית. כפי שאתם יכולים לראות הפריה חוץ גופית באמצעות אם פונדקאית הינו הליך מאוש קשה אשר דורשת תשומת הלב של אנשי מקצוע ושימוש בשיטות פוריות מודרניות בסיוע ואנו מתכוננים לספק לכם את העזרה שלנו באיכות גבוהה.