אמהות פונדקאית- מידע כללי

מיליון משפחתות- מספר זה מספר לנו נתון רשמי סטטיסטי בגין אי פוריות. אך כמה כאלה שלא מדברים על כך או אינם רוצים לקבל את העובדה הכואבת על עצמם? יכול להיות שלא שמעתם שמישהו מקרובים או נהחברים שלכם נלחמים בבעייה זו, פשוט לא נהוג לדבר על כך אך אנו נדבר.

באופן מוחלט נגד קבלת אי פוריות – פסק דין ללא שינוי. אנו חושבים  VittoriaVitaמרכז

אכזרי  מדי ואנו מוכנים לעזור לכל אחד להתגבר עליו.

מה זה אמהות פונדקאית?

אמהות פונדקאית- אחת מהשיטות היותר טובות במלחמה עם אי פוריות. בזכותו מתמלאים שני תנאים ישובים מאוד בו זמנית:

  1. קשר גנטי, לילוד אין שום קשר עם האישה שהחליטה להיות אמו הפונדקאית. כל החומר הדרוש להזרעה מלאכותית נלקח מזוג נשוי.
  2. לידת ילד בריא. לעתים קרובות יש מקרים שבהם לבני הזוג אין בעיות עם פוריות, אבל בריאות האישה לא מאפשר לה בהצלחה לשאת עובר. במקרים אלו משתמשים בשירותי אישה שנהיית אם פונדקאית.

פונדקאות: בעד ונגד

לצערנו כמו כל דבר חדש פונדקאות אינה נתמכת על ידי כולם. מדינות רבות אף אוסרות זאת במישור החקיקה. בואו נראה למה!

  1. זה לא נורמלי! האם יש בעולם משהו נורמלי יותר מזה? פסק דין שכזה יכולים לתת רק אנשים חסרי השכלה שאינם מבינים דבר בתהליך התוכנית. הם משתמשים במונחים “אישה לא יכולה למסור את ילדה” ולא להבין שהילוד לא היה הילד של אישו זו. בגופה השתילו כבר ביצה מופרית מוכנה ואין שום קשר לעובר עם האישה.
  2. זה מסוכן! במה? כאן, כמו בהצהרה לעיל, אנשים לא הבינו את השאלה בכלל. אוקראינה – אחת המדינות המובילות בהשתתפות בתוכנית האמהות פונדקאית. הרפואה המקומית בכיוון זה הגיעה לרמה גבוהה מאוד, ויכולה להיחשב בבטחה לאחד הטובות בעולם! חוץ מזה- בתהליך לא משתמשים בחומר גנטי של האם ואין סיכון לבריאותה בתהליך שכזה.
  3. זה סותר! רבים מתעקשים כי בסוגיה שכזו השנויה במחלוקת אנשים לא יוכלו להשיג תוצאה מוצלחת. הם מדברים על קונפליקטים אפשריים בין פונדקאית להורים עתידיים. למרבה המזל, המרכז שלנו פועל בכיוון זה כבר שנים רבות, ואנו תמיד בטוחים לחלוטין במצבם של שני הצדדים.

אמהות פונדקאית- הבטים אתיים

מה יותר אצילי ונפלא יכולה לעשות אישה לאחרים מאשר ללדת ילד בריא? לעזור להקים משפחה מלאה ומאושרת- המטרה האצילית ביותר.

איך עובד האמהות הפונדקאית?

כעט אנו רוצים לספר איך מתנהל התהליך.

שלב ראשון. היכרות. ראשית הכירו את המרכז שלנו ותתחילו לעין במידע באינטרנט. כאשר תקראו את כל מה שיש יווצרו לכם שאלות, לשם כך, ישירות באתר או באמצעות מספר טלפון, אתם יכולים לבדוק את כל הפרטים עם מנהל לקוחות של החברה שלנו.

שלב שני. החלטה. לאחר שיש לכם את כל המידע – אתם מחליטים על ההשתתפות בתוכנית.

שלב שלישי. פגישה עם עובד המרכז. אתם מכירים באופן אישי עם אחד מעובדי הסוכנות, מספקים לו את המסמכים הדרושים ומתארים את רוצונכם לגבי הפונדקאית. חותמים על חוזה.

שלב רביעי. חיפוש ובחירת הפונדקאית. בהנחיית הוראותיכם וניסיונכם האישי, אנו בוחרים את האישה המתאימה ביותר לתפקיד היולדת של ילדכם. היא עוברת את כל ההליכים והבדיקות הדרושות, רק לאחר מכן אנו מאפשרים לה להשתתף בתוכנית.

שלב חמישי. הפרייה. בתנאיים קליניים אנו לוקחים את החומר הגנטי משני ההורים ומפרים מלאכותית את הביצית עם הזרע של האב. קיימת אפשרות להשתמש בביצית של היולדת אם לאם העתידית אין אפשרות לספק את שלה.

שלב שישי. אתם מקבלים ילד בריא ומקימים משפחה מלא ומאושרת.

VittoriaVita עדיף לקחת חלק בתוכנית במרכז הפונדקאות

אנו לא רק נספק את השירותים הרפואיים הטובים ביותר, אבל אנו גם דואגים לעשות הכל באופן חוקי.